Ankara 112 İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından düzenlenen Aylık Sorumlular Toplantısı'nın onuncusu, Ortak Çağrı Merkezi Konferans Salonu'nda 08.10.2015 tarihinde gerçekleştirilmiştir.
İL AMBULANS SERVİSİ BAŞHEKİMLİĞİ EKİM 2015 AYLIK TOPLANTI GÜNDEMİ
- Açılış Konuşması
- İstasyon nöbet listeleri hakkında
- Nöbet değişimi, nöbet iptali ve rapor takibi
- Yıllık izinlerin değerlendirilip onaylanması
- Fazla nöbet ve fazla mesai taleplerinin değerlendirilmesi
- Personel sorunlarının ASOS sistemi üzerinden takibi
- Gebe ve süt izinli personellerin yerlerinin belirlenmesi ve takibi
- Ekim ayı Dilek Öneri formları hakkında bilgilendirme
- Komuta Kontrol Merkezinin kirli olması
- Çalışma ortamının gürültülü ve kullanılan kulaklıkların uygun olmaması
- Hafta sonu çıkan yemeklerin kötü olması
- İdari Büro katında kullanılan yazıcıların kullanılamaması
- Çalışan Memnuniyet Anketinin 2. dönem yapıldığının bilgilendirilmesi
- Personellerden sağlık.gov.tr uzantılı mail adresi alınması hakkında
- Talep, Şikayet ve Memnuniyet Değerlendirme Birimi Sorumlular Toplantısında Eylül Ayı Teşekkür Başvurularının sunumu
- Sağlık taramalarının son teslim tarihi ile ilgili bilgilendirme
- Olay bildirimleri hakkında ilgili sunum
Ortak Çağrı Merkezi Toplantı Salonunda gerçekleştirilen toplantıya, İl Sağlık Müdür YardımcıDr. H.Fazıl İNAN, İl Ambulans Servisi 112 Başhekimi Dr. İbrahim ÜNLÜ, Başhekim Yardımcıları, Komuta Kontrol Merkezi sorumluları ve çalışanları, istasyon sorumluları, Şube ve Başhekimlik çalışanları katıldı. Komuta Kontrol Merkezi çalışanları için düzenlenen toplantı saat 09:30'da, İstasyon sorumluları ile toplantı saat 13:30 başladı.